Bijna... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Amy Sprikkelman - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Amy Sprikkelman - WaarBenJij.nu

Bijna...

Blijf op de hoogte en volg Amy

03 November 2015 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

Al best een prima tijd geleden heb ik bedacht om mijn afstudeerstage sowieso niet in Nederland te doen. Dat is gelukt, want over drie nachtjes vlieg ik naar Paramaribo, ja, Suriname! Ik ben onwijs benieuwd wat ik ga beleven, zien, doen, leren over het communicatievak daar en wat ik ga leren over mezelf. Ik ben ook benieuwd naar hoeverre sommige mensen gelijk hebben dat ik niet meer terug kom.

Ik heb er zin in, ook al voelt het onwijs dubbel. Ik ga mijn lieve vrienden, vriendinnetjes en familie onwijs missen. En dan met name de lieve koppies van Juna, Lux en Levi-malin. Maar hoeveel geluk heb ik om zoveel mensen te hebben om te missen!

Mijn kamertje in Utrecht is praktisch leeg en mijn koffer is zo goed als ingepakt, al kan die nog wel voller. Nu alleen nog zoveel mogelijk mensen hier in Nederland knuffelen.

Uiteraard, hoe origineel ook, ga ik proberen hier regelmatig verhaaltjes op te schrijven!

Keep you posted,
XXX Amy

  • 03 November 2015 - 13:15

    Megan:

    Lief zusje!!

    Je eerst berichtje al zo leuk geschreven!! Wij gaan jou ook mega missen en hopen echt dat je wel terug komt!!:)
    Tot vrijdag! Kusjes

  • 03 November 2015 - 13:20

    Bennie Soepel:

    Hoi lief klein ukje,

    Ik ga deze blog zekah volgen en ga je de aankomende dagen nog pletten door het knuffelen.

    XXXXXX Guac

  • 03 November 2015 - 13:29

    Tiffany:

    Jij komt echt wel terug hoor poek!!

  • 04 November 2015 - 09:14

    Herman (Paps):

    Lieve schat,
    Maak er een top stage van. Weet zeker dat je veel zult leren.
    En je komt echt wel terug, anders kom ik naar jou toe.
    Veel liefs jou paps (die je erg gaat missen)

  • 04 November 2015 - 20:35

    Marlien:

    Trots op jou! En je komt wel terug hoor!;)
    ♡!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Amy

Actief sinds 30 Okt. 2015
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 5069

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 13 Mei 2016

Stage lopen in Suriname

Landen bezocht: